Aenora

A szexcyborgok

2021. március 12. - Aenor

Mi ketten, édes urammal. 

Az van, hogy mind a ketten elég nagy testtel rendelkezünk. És bennem is, ahogy sok más emberben, él egy előítéletes kis faszkalap, aki azt mondja, ú, ezek biztos csak elfekszenek az ágyon, aztán annyi a szex, hogy egy percig se tart. Mert sokszor, ha látok kövér embereket, ezt gondolom róluk, annak ellenére, hogy én is kövér vagyok.

Persze, mi magunk cáfolunk rá erre a hülye elméletre, mert szerintem nincs még egy olyan aktív páros az ágyban, mint mi ketten. Nem nyomjuk órákig, de csak mert nincs rá mód, általában egy jó fél órát, max egy órát töltünk együtt, de abban a rövid időben olyan pörgős szex van, amit más - kisebb testű - nem bírna követni.

Az elméletemet most is, mint mindig, némi kísérletezéssel támasztom alá. Összeszedtem egy másik pasit, akivel volt hely, idő, lehetőség arra, hogy jól megadjuk a módját. Én felajzottan, éhesen érkeztem, elvileg ő is... persze, a fogdosás, a nyelvmunka, a simogatás ment végig, de konkrétan az aktus hevességét egyszerűen nem bírta fizikailag. Én hoztam azt, amihez szokva vagyok, de ő már a második menet közepén kezdte fizikálisan feladni. Pedig nincs akkora, mint én, meg az uram. 

Talán furán hangzik (biztos), de amikor lefekszem valaki mással és azt utána elmesélem az uramnak, akkor mindig arra jutunk a végén, hogy mi különleges páros vagyunk. Nincs még egy olyan, mint mi! Nem csak a fantáziánk kiapadhatatlan, de a lelkesedésünk, az erőnk is. 

süti beállítások módosítása