Aenora

Jó fiú, rossz fiú

2021. november 11. - Aenor

Ha már eleget dugtál egy rosszfiúval, akkor egyre jobban vágysz egy jófiúra.

Én már csak tudom, nekem van mind a kettő. Minden lehetséges formáját kipróbáltam már az emberi párkapcsolatnak, és még soha nem éreztem magam ilyen tökéletesen egésznek, mint mióta ők ketten, Francis és a Gróf úr életem részei. 

Francis egy önző, birtokló, megmondóember, aki elvárja, hogy minden az ő kívánsága, vágya, parancsa szerint történjen. Perverz módon fantáziadús az ágyban, mindig eléri, amit akar és lehetetlen nemet mondani neki. (Nem, mintha akarnék, bár én vagyok ezen a Földön az egyetlen, aki ezt megteheti.) Képes bárkit megveretni, csak azért, mert beszólt nekem, vagy ferde szemmel nézett rám. Félelmetesen védelmező, a férfi, akivel senki nem packázik. Elképesztően izgalmas és változatos az életem mellette, bár néha megijeszt, mennyire meg akar védeni mindentől és mindenkitől. 

A Gróf úrban is megvannak azok a tulajdonságok, amiket én egy férfiben fontosnak tartok. A birtoklási vágy, a határozottság, hogy ő hordja a nadrágot a kapcsolatban és én nő lehetek mellette. De, sokkal természetesebb, nyugodtabb, néha egy kicsit gyermeki, mert bármennyi szeretettel is halmozom el, az soha nem elég neki. Ő az, aki képes velem órákig beszélgetni, és ha a szex is jár a fejében szinte folyamatosan, amikor csak rám néz, képes visszafogni magát. Egy darabig... 

Érdekes ez a kettősség, mert a kétoldalú személyiségemet páratlanul kiszolgálja. Nagyon sokat elmélkedem ezen, hogy ugyan miért kell nekem kettő? Tényleg lehet szeretni két férfit egyszerre? A válasz: nem könnyű, de igen, lehet. Annyi érzés, annyi erotikus túlfűtöttség, annyi szeretet van bennem, hogy bármennyit is adok az egyiknek, még a másiknak is képes vagyok 100%-ot nyújtani. 

És, ha mélyebben belegondolok, akkor ennyire egyszerű a képlet.  Mindannyiunkban van jó és rossz, csak mivel a legtöbben meg akarunk felelni a társadalmi elvárásoknak, és azt szeretnénk, hogy a közeg amelyben élünk, befogadjon minket, így a rosszat megpróbáljuk elnyomni, elkendőzni. Én azonban, a betegségem kapcsán, megtanultam, hogy muszáj mindkét oldalt kiengedni, megélni, mert ha nem, ha túlságosan korlátok közé szorítom, akkor a végén kirobban és kezelhetetlenné válik. 

Ezért tökéletesek a számomra így, ahogy vannak. Mert van egy kegyetlen, bűn rossz, lázadó énem, amelyik éhezik a perverz szexre és amelyik rezzenéstelen arccal nézné végig, ahogy szarrá vernek előtte valakit. És van a jó,elfogadó, megbocsátó énem, amelyik a maga természetes egyszerűségében lubickol és a légynek sem ártana.

Néha, amikor az egyikkel vagyok, és történik valami nagyon jó, (ahogy mostanában gyakran), el sem tudom képzelni, hogy bármi/bárki másra szükségem legyen és nem értem, minek nekem kettő. Egészen addig a pillanatig, míg a másikkal nem találkozom, és rájövök, hogy bármilyen nyakatekert és mások számára érthetetlen ez az egész, én így vagyok kerek, így tudok működni. És végtére is,.. csak ez számít. 

süti beállítások módosítása