Aenora

Egy mondat, ami gyakran hangzik el mostanában

2021. június 28. - Aenor

Az embereket általában az alvás tölti fel és az étel tartja életben, engem viszont a szex.

Sokszor megkaptam már életem során, hogy szexcentrikus vagyok, és most már túltettem magam azon, hogy emiatt szégyellnem kelljen magamat. Szerintem ez jó dolog, mégha néha nehéz is eleget szerezni belőle.

Olyan számomra, mint egy drog. Amikor eleget, jó minőségűt kapok, akkor pörgök és nincs megoldhatatlan feladat számomra, ha viszont akadozik az ellátás, akkor gyorsan lemerülnek az elemek és csak vegetálok. 

Már többször is észrevettem magamon, hogy ha eltelik egy-egy hét anélkül, hogy valamelyik uram jól meg ne csinált volna, akkor ellustulok, és a depresszió is sokkal könnyebben erőt vesz rajtam. Az elmúlt pár napban egyszerűen semmire nem voltam képes. Tobzódtak előttem a feladatok, de csak feküdtem az ágyon és még magamnak is nehezen magyaráztam meg, mik azok a béklyók, amik nem engednek felkelni. 

Beszéltem velük, találkoztam velük, de nem volt egy fergeteges menet, ami feltöltötte volna az elemeket. Miután ennek hangot is adtam, természetesen megkaptam a magamét, aminek eredményeképp mintha túltelítődtem volna elektromossággal, mint amikor Thor túltölti a pörölyével Vasember mellaksi reaktorát. 

Azóta nincs olyan feladat, amit el ne végeznék örömmel - még a takarítást is. Sokkal hatékonyabban telnek a napjaim, ha megfelelő minőségű és mennyiségű a szex. Kaja és alvás nélkül simán ellennék, de úgy látszik, engem tényleg a szex éltet. 

süti beállítások módosítása